San Viator Ikastetxea proiektuak

Psikomotrizitate Proiektua

Psikomotrizitate

San Viatorren psikomotrizitate-proiektua ez da soilik astean behin joaten diren espazio fisikoa, edo haurraren aurrean modu egokian kokatzeko tresna oso indartsua, baizik eta haurraren garapen intelektual, sozial eta pertsonalerako zimenduak eraikitzea errazten duena.

Ikastetxeak epe luzerako helburu argiak ezarri ditu haurrari arreta emateko, hala nola orokorra izateko. Honek gizakia osatzen duten dimentsio guztien arreta hartzen du, bere dimentsio intelektuala, emozionala, fisikoa eta espirituala.

Helburu horiek lortzeko, PSIKOMOTRIZITATEA oso tresna baliotsua da haurraren dimentsio fisikoa/psikikoa artatzeko; izan ere, alde batetik, tutoreari aukera ematen dio haurraren informazioa bere adierazkortasun motorraren bidez lortzeko, eta, bestetik, haurrari bizitzeko leku pribilegiatua eskaintzen dio.

Horregatik, San Viator ikastetxeak urteak daramatza psikomotrizitate proiektuak garatzen, praktika honetan haur eta lehen hezkuntzako irakasleak trebatzen eta arlo horretan adituak diren profesionalekin lankidetza estua izaten.

Astean behin, haurrak aretora joaten dira hezkuntza- eta prebentzio-praktika psikomotorreko saio bat egitera. Saioak 5 unetan egituratuta daude. Sarrerako errituala, haurrak harrapatzeko, pultsio-dorrearen suntsipena, jolas sentsoriomotorra koltxonetetan/jolas sinbolikoa, andereñoak saiotik jasotakoa eta, azkenik, antzezpenaren unea.