SANV!{REA gure ikastetxearen balio nagusian oinarritutako proiektua da, ikasleek beraiek, beren ideiekin, inguratzen gaituena aurkitzeko gogoarekin eta jakin-minarekin.
Errealitate areagotua, robotika, diseinua eta 3D inprimaketa proiektuan proposatutako jardueren artean daude.
Arduraduna
Álvaro Cámara
Bulegoko ordutegia
Astelehenetik ostegunera 9:00etatik 13:00etara eta 15:00etatik 17:30era
Ostiraletan 9:00etatik 13:00etara
Kontaktua
+34 945 22 05 00
sanvikrea@sanviator.eus
San Viator Kalea, 15, 01009 Vitoria-Gasteiz
Gune honetan irakasleek proiektua aurkezten dute. Saioaren hasieran erabiltzen da. Ikasleentzako harmailak, arbela, telebista eta ekintza garatzeko espazio zabala ditu.
Ikasgelak hirugarren espazio bat du, mahai jarraituez osatua, eskuzko lanak egiteko hainbat tresna eta materialekin. Espazio horretan, proiektuak forma hartzen du, eta hura egiteko behar den guztia daukagu.
Errealitate areagotua mundu errealeko objektuak eduki digitalekin lotzen dituen teknologia da, eta mundu birtualaz baliatzen gara mundu errealeko informazioa zabaltzeko, harekin elkarreraginez.
Aplikazioak:
Materialak:
3D diseinua eta inprimaketa, beste jarduera batzuen artean, arte-sorkuntzako teknika berri bat bihurtzen dira, erabiltzaileak, kasu honetan ikasleak, nahi duen moduan objektu pertsonalizatuak sortzeko aukera ematen duena. Haurren irudimena sustatzen du eta ikaskuntza-prozesurako prest dago.
Aplikazioak:
Materialak:
Hezkuntza-robotika diziplina arteko irakaskuntza-modu bat da, curriculumeko irakasgai desberdinetako arloak hartzen dituelako. Ondo egituratutako Hezkuntza Robotikako ikastaroek Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza eta Matematika arloak lantzen dituzte, ingelesez STEAM siglekin ezagutzen dena (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics), baita Hizkuntzalaritza eta Sormen arloak ere.
Aplikazioak:
Materialak: