GURE PROIEKTUA
Ikastetxeak jantoki zerbitzua eskaintzen die gure ikasleei. AUSOLAN enpresak une honetan hezkuntza-proiektu integral batekin eta elikadura-ohitura osasungarriak hartzeko funtsezko ingurune batekin laguntzen gaitu.
Helduei (irakasleei eta begiraleei) otorduetan laguntzea errespetuzkoa izango da, presiorik gabe. Horretarako, gure langileek prestakuntza jasotzen dute, bai elikagaien kudeaketan, bai adingabeek behar duten zaintzan.
Bazkaria iturrietan aurkeztuko zaie haurrei mahai gainean, eta bakoitzak bere platerean zerbitzatuko du, jateko duen gosearen arabera, monitoreen laguntzarekin edo gabe, bakoitzaren gaitasunaren/adinaren arabera.
Ikasleek, ahal den neurrian, jantokiaren funtzionamendurako beharrezkoak diren errutinetan parte hartuko dute, hala nola mahaia jartzea, jasotzea, zerbitzatzea… eta giro harmoniatsua, lasaia eta lasaia sortzen lagunduko dute.
Arduraduna
Administrazioa (Gaizka Ibarra)
Bulegoko ordutegia
Astelehenetik ostegunera 9:00etatik 13:00etara eta 15:00etatik 17:00era
Ostiraletan 9:00etatik 13:00etara
Kontaktua
+34 945 22 05 00
gaizka.ibarra@sanviator.eus
San Viator Kalea, 15, 01009 Vitoria-Gasteiz
Posta elektroniko bat bidaliko zaie familia guztiei jantokiko erreserbekin hasteko datarekin. Erreserba hainbat modutan egin daiteke:
Jantokia erabiltzen hasten dena, bere egoera pertsonala aldatzen bada, erretiratu edo izena eman ahal izango du nahi duenean. Bi kasuetan, aldez aurretik abisatu behar duzu administrazioan, gutxienez 24 ordu lehenago (aurreko eguneko 14:00ak baino lehen, menuak epe barruan eskatu ahal izateko).
Haur Hezkuntzako ikasleen kasuan eta Lehen Hezkuntzako 2. mailara arte, tutoreari ere jakinarazi behar zaio.
Gogoratu asteazkenetan goizez baino ez dutela eskolarik, nahi duzunean joan edo izena eman ahal izango duzu, betiere aldez aurretik abisatuz (gutxienez 24 ordu).
Egun solteak
Egun solteren bat erabili nahi duenak aurreko eguneko 14:00ak baino lehen abisatu behar du. Familiako beste behar batzuei ere erantzun ahal izango zaie: asteak, hamabostaldiak edo denboraldi gutxi gorabehera jarraituak.
Menu bereziak
Menu berezien kasuan, 48 ordu lehenago jakinarazi behar da.
Ahaztu gabe elikaduraren lehen ikaskuntza eta garrantzitsuena familia-nukleoan gertatzen dela, egungo ereduak gero eta haur gehiagok erabiltzen du eskola-jantokiko zerbitzua. Beraz, haurrek jaten duten ohiko guneetako bat da. Nutrizioaren, zentzumenen eta harremanen ikuspegitik egokia eta higienea segurua dela bermatuko du ikastetxeak.
Helduei (irakasleei eta begiraleei) otorduetan laguntzea errespetuzkoa izango da, presiorik eta hertsadurarik gabea, eta haurren gustuak eta gose-sentsazioa kontuan hartuko dira.
Nutrizioaren ikuspegitik, ez da egokia haurrak gose-sentsazioaren gainetik jatera behartzea, batez ere kontuan hartuta bizi dugun ugaritasunaren gizartean osasun publikoko arazo nagusietako bat obesitatea dela, eta horrek haurrei ere eragiten diela.
Gomendagarriena da haurrari jaten uztea, bere gose- eta asetasun-sentsazioari jarraituz, eta, horrela, platera amaitzeko tematu edo behartu beharrik ez izatea. Hori da haurtzarotik gehiegizko pisua eta obesitatea prebenitzeko estrategietan kontuan hartzen den aholku nagusietako bat.
Bazkaria erretilutan aurkeztuko zaie haurrei mahai gainean, eta bakoitzak bere platerean zerbitzatuko du, jateko duen gosearen arabera, monitoreen laguntzarekin edo gabe, bakoitzaren gaitasunaren/adinaren arabera.
Lehenengo platera mahaikide guztiei zerbitzatuko zaie aldi berean, mahai bakoitzeko erretilutan, eta bertatik mahaikideak bakoitza bere platerean zerbitzatu ahal izango dira. Mahaikide gehienek lehen plater hori amaitzeko arrazoizko denbora igaro ondoren, mahai guztietan iturria aldatuko da, bigarren platera zerbitzatu ahal izateko.
Postreetan, opil industrialen ordez fruta edo esnekiak jarriko dira. Menuko patata txipak ere kendu egiten dira, eta entsalada edo antzekoak jartzen dira horien ordez.
Ikastetxeak ziurtatuko du ura erraz eskura daitekeela eta kontsumoa ez dela mugatuko. Komenigarria da ogiak otorduei sistematikoki laguntzea, eta ez da erabiliko saria emateko edo inposatzeko elementu gisa.
Ikasleek, bestalde, ahal den neurrian (adinaren arabera), jantokiaren funtzionamendurako beharrezkoak diren errutinetan parte hartuko dute, hala nola mahaia jartzea, jasotzea, zerbitzatzea, etab.
Ikasleek giro harmoniatsua, lasaia eta lasaia sortzen lagunduko dute.
Gaur egun, eta normalean, bi txanda daude, adinaren arabera bereizita: lehenengo txandan txikienek jaten dute (LHko 3. mailara arte, 13:00etatik 13:30era, gutxi gorabehera), eta, bigarrenean, nagusiek (LHko 4. mailatik, 13:35etik 14:05era, gutxi gorabehera).
Mahaikideen erritmoak errespetatuko dira, eta jantokian ematen duten denbora bakoitzaren beharretara egokituko da, antolaketa-aukeren barruan. Nolanahi ere, ez da gehiegi luzatuko haurrak jantokian egotea (45 minutu baino gehiago ez), eta zentzuzko gutxieneko egonaldia ere eskatuko da.
Ikasleek, jantokian ez dauden aldietan (patioan, gimnasioan edo liburutegian daudenean…), giro harmoniatsua, lasaia eta lasaia sortzen ere lagunduko dute, betiere begirale laguntzaileen jarraibideak kontuan hartuta.